პროექტის მეორე დღე
მოვისმინეთ ერთმანეთის საპროექტო იდეები.
სტანდარტებიდან
და 21-ე საუკუნის ნარ-ჩვევებიდან გადმოვიწერეთ და ჩავსვით შაბლონში ჩვენთვის საჭირო
ინდიკატორები.
ვიპოვეთ ბულეტის
ნიუშები და შევქმენით საკუთარი ბუკლეტი.
რეფლექსია დავწერეთ
ვორდის ფურცელზე და ვერ დავდეთ ბლოგზე, რადგან არ იყო ინტერნეტში.
მესამე დღე
მესამე დღე იყო
საკმაოდ შრომატევადი, შევიცანი საკუთარი შეცდომები და გამოვასწორე. სტანდარტების რუბრიკას
გავეცანით, შევმოწმეთ სწორად გვეწერა თუ არა. გავეცანით ზოგადი ცნებების სიტყვებს.
გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიას და ამოვწერეთ საკვანძო სიტყვები, რომლებიც ამოცანების
და მიზნების ჩამოყალიბებაში დაგვეხმარა.
გავიგეთ თუ რა არის
და როგორ უნდა ჩამოვაყალიბოთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანეთ
ჩვენს პროექტის გეგმაში.
მეოთხე დღე
განვიხილეთ წინა ტრენინგის კითხვები, დავუბრუნდით პროექტის გეგმას და განვიხილეთ პროექტზე მუშაობის ეტაპები:დაწყებამდე, პროექტის მსვლელობისას და დასრულების შემდეგ. შევქმენით შეფასების რუბრიკები. ვიმუშავეთ პროექტის სლაიდშოუზე აუერპოინტში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий